Autor der Publikation

Software Engineering and Architectures for Realtime Interactive Systems SEARIS, proceedings of the IEEE Virtual Reality 2011 workshop

, , , , und (Hrsg.) IEEE digital library, (2011)

Bitte wählen Sie eine Person um die Publikation zuzuordnen

Um zwischen Personen mit demselben Namen zu unterscheiden, wird der akademische Grad und der Titel einer wichtigen Publikation angezeigt. Zudem lassen sich über den Button neben dem Namen einige der Person bereits zugeordnete Publikationen anzeigen.

 

Weitere Publikationen von Autoren mit dem selben Namen

Structural Health Monitoring of a Foot Bridge in Virtual Reality Environment., , , , , und . CoRR, (2021)Real-Time Aspects of VR Systems., , , , und . Virtual and Augmented Reality, (2022)Visualization of Gene Regulatory Networks., , , , und . ISVC (2), Volume 5876 von Lecture Notes in Computer Science, Seite 909-918. Springer, (2009)Photorealistic 3D omni-directional stereo simulator., , und . ERVR, Volume 9392 von SPIE Proceedings, Seite 939204. SPIE, (2015)Special Issue on the OpenSG Symposium and OpenSG Plus.. Comput. Graph., 28 (1): 59-61 (2004)A partition-based optimization model and its performance benchmark for Generative Anatomy Modeling Language., , , , , , und . Comput. Biol. Medicine, (2020)The Use of Reality Models in Augmented Reality Applications., , und . SMILE, Volume 1506 von Lecture Notes in Computer Science, Seite 275-289. Springer, (1998)VR/AR Output Devices., , , , und . Virtual and Augmented Reality, (2022)A System Design to Create Mixed 360 Video and 3D Content for Virtual Field Trip., , , und . ISMAR Adjunct, Seite 198-201. IEEE, (2022)Physical Space Performance Mapping for Lenticular Lenses in Multi-user VR Displays., , und . CGI, Volume 11542 von Lecture Notes in Computer Science, Seite 461-467. Springer, (2019)