Author of the publication

Kundenintegration

, and (Eds.) Forum Dienstleistungsmanagement Gabler, Wiesbaden, 1. Aufl. edition, (2009)

Please choose a person to relate this publication to

To differ between persons with the same name, the academic degree and the title of an important publication will be displayed. You can also use the button next to the name to display some publications already assigned to the person.

 

Other publications of authors with the same name

Heuristic Bundling., and . Data Analysis and Decision Support, Springer, (2005)Beschwerdemanagement, and . Hanser, München u.a., 3., völlig überarb. und erw. Aufl edition, (2002)Grundlagen des Marketing öffentlicher Unternehmen. Schriften zur öffentlichen Verwaltung und öffentlichen Wirtschaft Nomos-Verl.-Ges., Baden-Baden, 1. Aufl edition, (1987)Ein bedarfswirtschaftliches Marketingkonzept für öffentliche Unternehmen. Schriften zur öffentlichen Verwaltung und öffentlichen Wirtschaft Nomos-Verl.-Ges., Baden-Baden, 1. Aufl. edition, (1987)Beschwerdemanagement, and . Hanser, München u.a., (1996)Beschwerdemanagement, and . Hanser, München u.a., 2., überarb. Aufl edition, (1998)Prediction of Wort Density with LSTM Network., , and . CoRR, (2024)Estimating Reservation Prices for Product Bundles Based on Paired Comparison Data., and . GfKl, page 577-584. Springer, (2004)Total quality Management im industriellen Service. Diskussionsbeiträge der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät Ingolstadt, Katholische Universität Eichstätt Wirtschaftswiss. Fak., Katholische Univ. Eichstätt, Ingolstadt, (1993)Plattformstrategie im Dienstleistungsbereich. Service Engineering, Springer, Berlin, (2006)