Author of the publication

Please choose a person to relate this publication to

To differ between persons with the same name, the academic degree and the title of an important publication will be displayed. You can also use the button next to the name to display some publications already assigned to the person.

 

Other publications of authors with the same name

Marketing-Rechts-Management. Marketing - Recht - Wettbewerb MRW Heymanns, Köln u.a., (1988)Rechtliche Grundlagen des Marketing, and . Kohlhammer-Edition Marketing Kohlhammer, Stuttgart u.a., 2., völlig überarb. Aufl. edition, (1996)Auf der Suche nach den Spitzenleistungen im Handel. Arbeitspapiere / Institut für Handelsmanagement, Universität Münster Inst. für Handelsmanagement, Univ., Münster, (1995)IT auf dem Prüfstand - Proceedings of the Handelsinformationssysteme 2003, , , and . Münster, (2003)Betriebswirtschaftliche und rechtliche Probleme des vertraglichen Selektivvertriebs. Arbeitsgemeinschaft für Rationalisierung des Landes Nordrhein-Westfalen Rhein-Ruhr-Dr. Sander, Dortmund, (1982)Industrielle Kostenrechnung, and . Reihe: Betriebswirtschaft und Betriebspraxis VDI-Verl., Düsseldorf, 5., neubearb. und erw. Aufl edition, (1992)Grundzüge des Marketing. Reihe Betriebswirtschaft und Betriebspraxis VDI-Verl., Düsseldorf, 3. Aufl. d. VDI-Taschenbuches T 44 edition, (1984)Absatzförderung durch Absatzkredite an Abnehmer. Gabler, Wiesbaden, (1972)Exzellenz im Handel - Proceedings of the Handelsinformationssysteme 2002, , , , and . Münster, (2002)Strategisches Handelsmanagement, , and . Schäffer-Poeschel, Stuttgart, (1996)