From post

Please choose a person to relate this publication to

To differ between persons with the same name, the academic degree and the title of an important publication will be displayed.

 

Другие публикации лиц с тем же именем

Modellgestützte Unternehmensplanung. Gabler, Wiesbaden, (1991)Grundlagen des Marketingmanagements, и . Lehrbuch Gabler, Wiesbaden, 2., vollst. überarb. Aufl. издание, (2009)Publishing processes in the academic marketing discipline in the United States: A German perspective. Journal of the Academy of Marketing Science, 31 (3): 348-350 (2003)Handbuch Kundenbindungsmanagement, и . Gabler, Wiesbaden, (2008)Marktorientiertes Kostenmanagement, и . Edition Blickbuch Wirtschaft Frankfurter Allgemeine Zeitung, Verl.-Bereich Wirtschaftsbücher, Frankfurt am Main, 1. Aufl издание, (1997)Efficient consumer response (ECR), , и . Management-Know-how-Reihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU) Wiss. Hochsch. für Unternehmensführung, Vallendar, (1997)Marketingmanagement, и . (2009)No.7.Kundenorientierung mit System, и . Campus-Verl., Frankfurt/Main u.a., (1998)Complaint Management Excellence, и . Reihe: Management-Know-how IMU, Mannheim, (2003)Einflussgrößen des Kundenrückgewinnungserfolgs, , и . Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim IMU, Mannheim, (2003)